Veel gestelde vragen
Hieronder vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen onze Luxury Travel Consultants u graag verder.
-
Is mijn boeking meteen bevestigd?
-
Moet ik direct bij boeken een aanbetaling doen?
-
Hoeveel bedraagt de aanbetaling en wanneer moet ik het restbedrag betalen?
-
Waarom moet ik een hogere aanbetaling doen dan 15%?
-
Op welke manieren kan ik de reis betalen?
-
Wanneer moet ik het restantbedrag betalen?
-
Wanneer krijg ik mijn reisbescheiden?
-
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
-
Kan ik mijn vakantie nog wijzigen nadat ik de factuur binnen heb?
-
Is het aan te raden om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten?
-
Kan de reissom nog omhoog gaan nadat ik de factuur heb ontvangen?
-
Kan ik voor vertrek mijn preferentie of essentie opgeven voor mijn hotelverblijf?
-
Kan ik op vakantie gaan naar een land met een negatief reisadvies?
-
Word ik gerepatrieerd in geval van een calamiteit of wijziging naar reisadvies code rood tijdens mijn vakantie?
-
Als ik Silverjet Vakanties tijdens mijn vakantie nodig heb, zijn jullie dan bereikbaar buiten kantooruren?
-
Waar staan de logo's van hotelgroepen bij de hotels voor?